Sunday, May 2, 2010

A murit Pastorul Iosif Stefanuti

Am ajuns azi pe la 6 de la scoala, dupa o zi lunga la scoala cu staff meeting, display-uri si alte detalii in clasa plus drumul spre casa pe strazile imprafuite din Cairo si cu soferi exasperanti..... E tarziu, ma simt obosita, insa am deschis yahoo messenger ca sa vad cine mai e online... asteptand de fapt un mesaj de la o prietena.
Iulia (fosta Stefanuti), fata fratelui Stefanuti a intrat sa ma salute.... nu mi s-a parut nimic neobisnuit, pt ca Iulia deseori ma saluta si imi lasa un mesaj de incurajare. Stiam ca fratele Stefanuti nu se simtea foarte bine... a fost prin spital in ultima perioada. Chiar ieri vorbisem cu nepoata lui, Estera si imi zicea sa ma rog pentru el.
De data asta Iulia nu a intrat sa ma incurajeze, ci a intrat sa imi dea vestea trista, si anume ca fratele Stefanuti a murit... Trist... si mai trist ca nu am stiut ce sa ii spun; de fapt nu era nimic de spus, pt ca atunci cand tatal meu a murit nu am avut nevoie de nimeni sa zica nimic, ci doar sa fie acolo. Nu l-am cunoscut foarte indeaproape pe fratele Stefanuti, cu toate ca mi-a fost pastor la Braila, insa am descoperit poate prea tarziu ca a fost un om deosebit. In ultimii ani, venind in vizita la Braila, de la Iasi in vacante, imi zambea mereu la intrare si ma intreba ce mai fac....
Un om simplu, insa complicat in acelasi timp, cu un dosar de 2500 de pagini la Securitate pe vremea comunismului ....
Sa se odihneasca in glorie!!!

No comments: