Sunday, September 21, 2008

For Cristina

Cristinq...special pt tine ...

Scuze pt accent ..am fost SURPRINSA cand am vazut filmuletul... nu mi-a venit sa cred ca am asa un accent.. insa vorbesc engleza non-stop aici.. Nu m-am americanizat deloc, insa s-a intamplat atunci pe loc... k am mai vb la telefon cu oameni de pe acasa si nu mi-au zis nimic de accent.... Crede-ma k e numai in filmuletul asta.

Sper sa iti placa!!

te pup!

ps: promit k o sa iti trimit mai multe poze plus u[pdates de aici.... nu am avut timp, k sunt mereu la scoala de la 7 la 4-5.

1 comment:

ankesepamon said...

:)

Eu sunt Cristina! :)
Asta ca sa am si o introducere adecvata.... .
Cum din 15 post-uri singurul in romana era cel fix dedicat mie :D, e vreo subtilitate aici Gabita sau... ? :)), ma simt datoare sa raspund tot in graiul nostru scump.

Piramida asta... si inca una mai incolo???? :))))) Draga mea doar ce ai violat faraonii!
Aia mare din spatele tau era a lui Keops, aia care inca mai are un strat necojit pe varf.
Ai mica mica de mai incolo banuiesc ca era a lui Mikerinos. :) Oricum, prea multe posibilitati n-ai... :D.

Da, ai un soi de accent :D dar e semi america semi moldovenesc asa ca e simpatic, eu zic sa-l tii :D sa vedem cate semnaturi pentru snoaba aduni in prima saptamana in Romania.

Imi plac: croc-shii lui Nichole, MeshMesh, nu includ nici un "monoment" din Egipt ca sunt by default :), mobila din apartamentul vostru
Nu-mi place: jegul ala incredibil, muierile alea super imbracate, corabierul incapatanat sau ma rog - felluchierul :D, dar suna cam gay si pare dubios jocul ala cu F :))).

Te pup si eu!
Mi-am trecut blogul la favoire si dupa ce dau "publish your comment" imi caut bilet pentru februarie :)

IT IS A MUST! :)

pupi dragi